Аграрна біржа на постійній основі організовує аукціони з продажу лісоматеріалів лісогосподарських підприємств, управлінь лісового та мисливського господарства.
Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в електронній торговій системі, укласти договір з Аграрною біржою, виконати вимоги Регламенту організації та проведення аукціонів з продажу лісоматеріалів на Аграрній біржі та подати заявки. Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системи.
Відомості про поточні аукціони з продажу лісоматеріалів Ви можете отримати із календаря, що у нижній частині правого сайдбару сайту та новин Аграрної біржі.
РЕЄСТРАЦІЯ
З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.
Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
- копію документа про взяття на облік платника податків;
- копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично перероблених лісоматеріалів за попередній квартал, завірена печаткою;
- копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
- копію паспорта керівника учасника;
- копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності);
- договір про надання брокерських послуг, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.
Скановані платіжні документи, що підтверджують перерахування гаранійного та реєстраційного внесків, необхідно направити на електронну адресу: wood@agrex.gov.ua. Реєстраційні та гарантійні внески, а також інші платежі повинні бути зараховані на вказані організатором рахунки у визначені повідомленням про аукціон терміни.
Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:
Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 468-69-27, (044) 468-64-54, (044) 468-31-52
Технічні питання електронного аукціону – (
Фінансові питання – відділ фінансів (044) 468-69-68, 468-42-66
Приймальня – (044) 468-10-29
e-mail: wood@agrex.gov.ua, office@agrex.gov.ua.