Індекс сухих насипних вантажів  Baltic Dry Index (BDI) досяг позначки 917,0 пунктів. З початку березня індекс демонструє позитивну динаміку зростаючи приблизно на  десять пунктів за сесію. Падіння індексу, що тривало майже півроку припинилось на початку лютого цього року. Причиною довгого падіння Baltic Dry Index (BDI) була висока пропозиція на ринку судно перевезень. При збереження такої динаміки можна очікувати перетину відмітки в 1000 пунктів на протязі одного – двох тижнів.

ВDI є індексом, що відображає зміну вартості морського транспортування сировини: металу, залізної руди, вугілля, а також зерна. Індекс включає в себе три інших індекси вартості фрахту, що відрізняються розмірами суден, для яких вони розраховуються: Capesize, Supramax та Panamax. Динаміка змін BDI дозволяє інвесторам і учасникам ринку аналізувати основні тенденції світового попиту і пропозиції та розраховувати вартість перевезень.

Найчастіше індекс розглядається  як  головний індикатор майбутнього економічного зростання (якщо індекс зростає) або рецесії (якщо падає) на ринку морських перевезень, оскільки сировина, за яким розраховується індекс, володіє низьким  потенціалом для спекулятивних операцій.

Максимальних значень за всю історію свого існування (понад 11700 пунктів) індекс досягав у травні 2008 року, а його обвальне падіння почалося зсередини липня того ж року. Мінімального показника в 647 пунктів BDI досяг 3 лютого 2012 року.

Підготовлено аналітиками Аграрної біржі