Інформуємо Вас, що 12 липня 2021 року з 09.30 год. Аграрна біржа проведе Аукціон з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів лісогосподарських підприємств Луганського та Київського обласного управління лісового та мисливського господарств.

Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи в одну сесію.

 

Регламент підготовки до аукціону:

07 – 09 липня 2021 року (14:00) – період подачі заявок на купівлю.

 

Інформація для покупців щодо лотів, які запропоновані до продажу буде доступна у електронної торгової системі починаючи з 07 липня 2021 року.

 

Регламент проведення аукціону по лісовим господарствам:

з 09.30 до 10.00

ДП “ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО

ДП “Сєверодонецьке ЛМГ”

Увага!!! Крок аукціону становить 1% від вартості за метр кубічний

сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за подану заявку, за наступними реквізитами:
отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314,
рахунок IBAN UA 393003460000026008010434301, в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346.
сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5 % (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів, за наступними реквізитами:
отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314,
рахунок IBAN UA 57 300346 0000026007010434302, в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346

Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в електронної торгової системі  укласти договір з Аграрною біржою, виконати вимоги Регламенту організації та проведення аукціонів з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів на Аграрній біржі  та подати заявки. Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системі.

РЕЄСТРАЦІЯ

З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.

Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
  • копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
  • копію документа про взяття на облік платника податків;
  • копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
  • копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично перероблених лісоматеріалів за попередній квартал, завірена печаткою;
  • копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
  • копію паспорта керівника учасника;
  • копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).

Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.

Прохання свої пропозиції надавати завчасно!

Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:

Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 284-04-29, (067) 238-15-59

Фінансові питання – відділ фінансів (044) 284-04-29, (067) 238-15-59

Приймальня – (044) 284-04-29, (067) 238-15-59

e-mail: wood@agrex.gov.uaoffice@agrex.gov.ua