Інформуємо Вас, що 27 вересня 2021 року з 10:00 год. Аграрна біржа проведе аукціони з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів Київської області.
Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи.
Регламент підготовки до аукціону:
21 – 24 вересня 2021 року (15:00) – період подачі заявок на купівлю.
Інформація для покупців щодо лотів, які запропоновані до продажу буде доступна у електронної торгової системі починаючи з 21 вересня 2021 року.
Регламент проведення аукціону по лісовим господарствам:
з 10.00 до 10.30
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО”
Увага!!! Крок аукціону становить 1% від вартості за метр кубічний
сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за подану заявку, за наступними реквізитами: отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314, рахунок IBAN UA 393003460000026008010434301, в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346. |
сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5 % (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів, за наступними реквізитами: отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314, рахунок IBAN UA 57 300346 0000026007010434302, в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346 |
Для участі у аукціоні Вам необхідно:
- зареєструватисяв електронної торгової системі укласти договір з Аграрною біржою
- виконати вимогиРегламенту організації та проведення аукціонів з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів на Аграрній біржі
- подати заявки.
Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системі.
РЕЄСТРАЦІЯ
З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.
Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
- копію документа про взяття на облік платника податків;
- копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично перероблених лісоматеріалів за попередній квартал, завірена печаткою;
- копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
- копію паспорта керівника учасника;
- копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- договір зорганізатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.
Прохання свої пропозиції надавати завчасно!
Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:
Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 284-04-29
Фінансові питання – відділ фінансів (044) 284-04-29
Приймальня – (044) 284-04-29
e-mail: wood@agrex.gov.ua, office@agrex.gov.ua