Інформуємо Вас, що 22 лютого 2022 року з 14:00 год. Аграрна біржа проведе аукціони з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів ДП «Волинський військовий лісгосп».
Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи.
Регламент підготовки до аукціону:
18 – 22 лютого 2022 року (13:00) – період подачі заявок на купівлю.
Інформація для покупців щодо лотів, які запропоновані до продажу буде доступна у електронної торгової системі починаючи з 18 лютого 2022 року.
Регламент проведення аукціону по ДП «Волинський військовий лісгосп»:
Лоти з 1 по 25 – 14.00 – 14.15
Лоти з 26 по 50 – 14.15 – 14.30
Лоти з 51 по 72 – 14.30 – 14.45
Крок аукціону становить 1% від вартості за метр кубічний
- сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за подану заявку.
- сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5 % (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів
Для участі у аукціоні Вам необхідно:
- зареєструватисяв електронної торгової системі укласти договір з Аграрною біржою
- виконати вимогиРегламенту організації та проведення аукціонів з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів на Аграрній біржі
- подати заявки.
Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системі.
РЕЄСТРАЦІЯ
З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.
Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
- копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
- копію документа про взяття на облік платника податків;
- копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично перероблених лісоматеріалів за попередній квартал, завірена печаткою;
- копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
- копію паспорта керівника учасника;
- копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
- договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності);
- договір про надання брокерських послуг, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.
Прохання свої пропозиції надавати завчасно!
Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:
Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 284-04-29
Фінансові питання – відділ фінансів (044) 284-04-29
Приймальня – (044) 284-04-29
e-mail: wood@agrex.gov.ua, office@agrex.gov.ua