Інформуємо Вас, що 19 січня 2022 року з 12:00 год. Аграрна біржа проведе аукціони з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів ДП «Волинський військовий лісгосп».

Аукціон пройде у електронній формі з використанням електронної торгової системи.

 

Регламент підготовки до аукціону:

 

17 – 19 січня 2022 року (11:30) – період подачі заявок на купівлю.

 

Інформація для покупців щодо лотів, які запропоновані до продажу буде доступна у електронної торгової системі починаючи з 17 січня 2022 року.

 

Регламент проведення аукціону по ДП «Волинський військовий лісгосп»:

з 12.00 – 12.10

 

Крок аукціону становить 1% від вартості за метр кубічний

  • сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за подану заявку.
  • сплатити розмір гарантійного внеску, який складає 5 % (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів

Для участі у аукціоні Вам необхідно:

  1. зареєструватисяв електронної торгової системі  укласти договір з Аграрною біржою
  2. виконати вимогиРегламенту організації та проведення аукціонів з продажу індивідуальних лотів лісоматеріалів на Аграрній біржі 
  3. подати заявки.

 

Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системі.

 

РЕЄСТРАЦІЯ

З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнопку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.

Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
  • копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
  • копію документа про взяття на облік платника податків;
  • копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
  • копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично перероблених лісоматеріалів за попередній квартал, завірена печаткою;
  • копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
  • копію паспорта керівника учасника;
  • копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • договір зорганізатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності);
  • договір про надання брокерських послуг, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).
  •  

Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.

 

Прохання свої пропозиції надавати завчасно!

 

Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:

Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 284-04-29

Фінансові питання – відділ фінансів (044) 284-04-29

Приймальня – (044) 284-04-29

e-mail: wood@agrex.gov.uaoffice@agrex.gov.ua