ШАНОВНІ КОЛЕГИ !

Аграрна біржа на постійній основі організовує аукціони з продажу необробленої деревини лісогосподарських підприємств, управлінь лісового та мисливського господарства.

Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в електронній торговій системі, укласти договір з Аграрною біржою, виконати вимоги Регламенту організації та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини на Аграрній біржі та подати заявки. Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системи.

Відомості про поточні аукціони з продажу необробленої деревини Ви можете отримати із календаря, що у нижній частині правого сайдбару сайту та новин Аграрної біржі.

ЗВЕРНІСТЬ УВАГУ! Розмір винагороди Аграрної біржі за організацію та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини заготівлі ІV кварталу 2018 року складає 1,5 відсотка від вартості придбаних Учасником лотів.

РЕЄСТРАЦІЯ

З метою реєстрації перейдіть будь-ласка до електронної торгової системи, натисність кнупку “Реєстрація” та вчиність відповідні реєстраційні дії згідно інструкції, із завантаженням необхідних документів.

Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового зв’язку наступні документи:

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
  • копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
  • копію документа про взяття на облік платника податків;
  • копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
  • копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично переробленої необробленої деревини за попередній квартал, завірена печаткою;
  • копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) керівника учасника;
  • копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).

Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відсутність договору з організатором та доступу до електронної торгової системи не надає права учаснику брати участь в електронному аукціоні.

НАВЧАННЯ

Для проходження навчання ознайомитесь будь-ласка з відеоінструкціями.

1. Реєстрація в електронній торговій системі

 

2. Подання заявок на участь

 

 

3. Перегляд заявки, гарантійні внески

 

4. Електронний аукціон

 

5. Аукціонні свідоцтва

 

Учасникам, які потребують додаткових роз’яснень по технічній частині роботи електронної торгової системи прохання телефонувати до служби технічної підтримки за номерами:.

ПОДАЧА ЗАЯВОК НА КУПІВЛЮ

Заявки подаються засобами електронної торгової системи із використанням Ваших персональних параметрів доступу (логіну, паролю).

Після подачі заявки, просимо:

сплатити розмір гаранійного внеску, який складає 10 % (без ПДВ) від вартості заявлених до купівлі лотів, за наступними реквізитами: отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314, р/р: 26007010434302 в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346, а також

сплатити розмір реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн., з урахуванням ПДВ, за участь в аукціоні, за наступними реквізитами: отримувач: АГРАРНА БІРЖА, ЄДРПОУ: 33947314, р/р: 26008010434301 в ПАТ «Альфа-Банк» у м. Києві, МФО: 300346.

Скановані платіжні документи, що підтверджують перерахування гаранійного та реєстраційного внесків, необхідно направити на електронну адресу: wood@agrex.gov.ua. Реєстраційні та гарантійні внески, а також інші платежі повинні бути зараховані на вказані організатором рахунки у визначені повідомленням про аукціон терміни.

Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою: 04073, м. Київ, вул. Копилівська, 67, корп. 5, будівля Аграрної біржі, або за телефонами:

Питання участі в аукціоні – відділ торгів (044) 468-69-27, (044) 468-64-54, (044) 468-31-52
Технічні питання електронного аукціону – (.
Фінансові питання – відділ фінансів (044) 468-69-68, 468-42-66
Приймальня – (044) 468-10-29
e-mail: wood@agrex.gov.ua, office@agrex.gov.ua.